djeaah

Vem är din bäste vän?
sanna och nathalie
Vem älskar du?
min familj och mina vänner
Vem hade du senast sex med?
han vill jag inte ens minnas så han tar jag inte upp heller...
Vem vill du bli full med?
timothy :D
Vem är den bästa artisten?
serani för tillfället :)
Vem pratade du senast i telefon med?
timothy
Vem har du en liten crush i?
hihi....
Vem är snyggast i världen?
jag har ingen aning, har inte sett alla än ;)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
min mamma faktiskt
Vem är snällast i världen?
min pappa
Vem vill du prata med?
ingen för tillfället för jag orkar inte
Vem sov du med senast?
nore, sanna och nathalie
Vem såg du full senast?
oj  gud jag vet inte.. jag kommer inte ens ihåg sist jag va full :o
Vem vet allt om dig?
ingen
Vem kysste du senast?
jag vet inte :D
Vem kramade du senast?
norea
Vem kan berätta allt för dig?
den som litar på mig
Vem kan du berätta allt för?
micke, sanna, nathalie, norea, timothy
Vem hatar du?
ingen
Har du haft vattkoppor?
jag vet inte hihi
Vad drömde du inatt?
att min pappa var polis och jaga mig i skolan för att jag ite gick på lektioner, HAHAHA
Vilken tv-serie är bäst?
kollar inte så mycket på tv
Vad åt du senast?
popcorn
Vad är du mest rädd för i hela världen?
att förlora någon mer...


KOMMENTARER
Styleformen

Trevlig blogg! :)

2011-02-14 21:15:28
URL: http://styleformen.blogg.se/
ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-14 21:20:26
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Norea

aaw <3 du hade med mig ! <3<3

älskar dig my <3

du är så fin :D

2011-02-14 21:27:15
URL: http://norealiljedahl.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback