bad girl, baaaaad girl

innan jag gick till sanna träffade jag muppigaste sebastian, sen drog jag iväg till sanna, nathalie drog typ lika fort som vi kom dit för hon mådde illa, vissa straffar gud direkt ;)
jag och sanna låg och åt glass och hallon och kollade på solsidan sen big brother, haah skandaaal!
varje big brother som var förut var det unga som festade, knullade röjde och massa, nu är det tebjudning istället med 35+! lol

men nu ska jag fortsätta kolla på pretty woman och sen ska lillamy sova sig lite! :)
imorgon är det skola och jag ska inte glömma gympakläder för en gångsskull!!!! bad girl, bad girl!

natti!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback