amma crazzzy beeatch

har precis kommit hem.
jag och sanna gick ner på stan för att köpa cola och godis, det var meningen att vi skulle göra det på coop, men självklart var det stängt!!!!! och så skulle vi hyra film på vega, men det var ju också stängt....
så vi stog mitt på gågatan och skrek för att vi var så förbannade... men sen kom vi ju på att hemköp var öppet så vi gick dit. sen satt vi i en busskur och vänta på att någon skulle komma och köpa cigg åt oss, vi satt i den där busskuren i ungefär en och en halv timme sen så insåg vi att det aldrig skulle komma någon så vi gick hem istället, hahaha! åååh fyyyfaan va det är kallt, så nu tänker jag hoppa ner under täcket med feting pyjamasen på och kolla på en mysig film och somna till den hih :)
så vi höres om några timmar mina unga och gamla, flickor och pojkar, damer och herrar, kärringar och gubbar!
puss på er och hoppas att denna värdelösa blogg förgyller eran trista vardag efter som att ni sitter och läser den ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback