this is the only life i live

urf va grymt!
bilder på de blir när jag får tag på några bra, för mina bilder på mobilen suger!
dom som var bäst var ju lätt mr. vegas, elephant man, richie spice, kapten röd, queen ifrica, tony rebel, protoje, ahmen nästan alla då! :D
jag har halsfluss så det enda jag gjorde när jag kom hem i söndags var att sova, igår satt vi på akuten och sen hem och sov. idag är jag lite piggare, jag är så jävla röksugen, men ciggen smakar SKIT just nu, skit helvete.
nu ska jag hoppa ner i soffan med världens bästa kille igen :D
puss på er!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback