stresssad


håller på att packa väskan till uppsala. åker nog redan imorgon. men då blir det stockholm först för morgan heritage spelar, men tyvärr för jag inte se! :(

micke säger att jag ska ta med mig både varma och tunna kläder, en jacka, och kläder som tål regn och som jag inte är rädd över att smutsa ner. kommer behöva en VÄLDIGT stor väska för allt detta. peuuh!
måste vara hemma hos micke till 22 och jag måste hinna duscha också, stressad!
får plocka fram det jag kan tänka mig ta med mig och lägga det på sängen och packa imorgon, :)
jaja nu ska jag fortsätta, sover hos micke, men mobilbloggar nog hela helgen om jag har tid! :D
puss


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback