fading away

uuuäääääääääää........
känner mig död. orkar inte göra någonting, min kropp hänger inte med i svängarna, huvudet dunkar, halsen kliar.
hatar att vara sjuk. men snart blir man bra igen. ska käka pencillin i 10 dagar. man blir faan dålig i magen av dom ju.
mickes föräldrar åker bort idag så vi blir ensamma :)
skulle egentligen åka till pappa imorgon, men när jag mår såhär vill jag inte åka, inte kul att åka dit och bara ligga och sova hela tiden, najnaj..
ska ringa mamma senare och be henne kommamed rena kläder och lite sånt, så jag kan ta en dusch och känna mig fräsh efter.
slut på ord, hörs!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback