tpl!

blir såå trött på allt så jag nästan börjar gråta.
så jävla tråkig lördag. tänkte gå på bio, men ingen kan, antingen ska dom bort eller så har dom inte pengar.
och jag har träningsvärk som aldrig vill gå över.
jag vill ha pengar men då måste jag städa, och om jag städar så kommer jag aldrig någonsin komma upp ur min säng igen.
jag är så jävla rastlös så det finns inte!!!!!!!!!!!!!
och röksugen som en jävla pungråtta är jag, men som sagt ska jag ha pengar, måste jag städa! orkar inte, vart är hemhjälpen när man behöver den?! :(



KOMMENTARER
linnea

jag är också rastlös så du är inte ensam!

2011-04-16 20:35:50
URL: http://linneanykanen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback