tjooobre

tjaaabbba!
sitter hemma nu för en gång skull.
igår efter skolan så blev de stan en sväng sen ut till simpan och evas grav och tända ljus.
sen åkte vi till krylbo, sen stan och träffa josse sen hem.
käka lite sen gick jag ut och mötte upp micke och vänta på mickis.
sen gick vi hem till eve sen gick vi ut och satt och snacka i några timmar.
jävla skön sommarkänsla man får! :)
ska snart gå och möta upp micke sen ska jag försköka hitta p något att äta eller så
försöker jag få mamma att ge mig pengar så kan jag få äta en kebabtallrik, iiiih :D
men vi hörs ikväll, puss på er!♥



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback