maybe, maybe not

har varit ute den mesta delen av dagen. efter ksolan gick jag och eve hem till mig och käka, sen ut och steka lite i skolan och vänta på emelie, sen kom vincent och micke, sen åkte vi till lillsjön och satt :)
sen runt stan en sväng, sen tillbaks till skogsbo.
har precis kommit in typ, och ska snart hoppa ner under täcket och kolla på hide and seek, hoho :D

btw, kanske slutar blogga till sommaren, känner att jag inte kommer uppdatera så mycket, men men vå får se hur det blir med det :)



KOMMENTARER
Teemo :(

Sluta inte blogga muuuue , vad ska jag göra om nätterna , puss ! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback