lovely

kom hem för typ en kvart sen.
var försrt ut en liten stund och snacka med nathalie och sanna,
sen blev jag sugen på att gå en sväng.
så jag och nathalie gick och mötte upp micke och gick ner på
stan, gick till ica. träffade på han bror, feting söt hund han hade skaffat, :D
sen gick vi hem, eler jag och micke gick, nathalie åkte med någon randomkille
som hon känner.
är helt slut, skönt de ska bli att sova. skönt som fan!
kommer bli en jävligt dryg vecka känner jag.
dax att ta tag i så många rester som möjligt och få allt gjort.
skönt med drygt.
jaja, som man bäddar, får man ligga!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback