jag lyckas med allt

hehe, jag lyckas nog med allt... slog till huvudet i soffkanten igår så jag är lite blå udner ögat och har blåmärke vid tinningen, och så har jag nog en liten lätt hjärnskakning. har haft huvudvärk sen igår och de vill inte gå över, dumma huvud :( ihihi men jag får skylla mig själv! :) sen så har jag fått en inre blödning vid ögat också, hahahahah!!!
har vart en sväng ner på p stan med micke och käkat lite, kom hem för ett litet tag se, nu ska jag hoppa ner under täcket och kolla på sons.
kanske blir ut en sväng ikväll, men bara kanske, får se hur pigg jag är :)




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback