it never ends

ingen kebabrulle till mig inte, men jag är glad för det.
min syster har hållt mig på topphumör hela dagen och kvällen, hon är så jävla skön!
världens bästa storasyster, min ögonsten, hon är så puttinuttisöt! älskar henne!

och micke håller mig också på humör, han får mig glad den pojken.
han är världens bästa kille, inge snack om saken, säger någon emot så.... ajajaj för dig...
micke är min lilla bebe som är bäst! älskar honom!

men nu ska jag sluta berätta mina känslor för dom jag älskar mest, de kanske tråkar ut er, men inte mig! :D
jag ska sätta på vid tven och kolla på någon film jag började på men bara dissa.
sen ska jag vänta på att micke ringer, hihhhhhhhhhh :D
jag ska sova gott i soffan inatt, för jag känner att jag kommer somna där.
det är kallt också för ballen står öppen och jag orkar inte stänga den om jag ändå ska ut där när mickey ringer.
haha jag skulle kunna sitta här hela kvällen och skriva med det börjar bara bli tomma ord här på mig, jag verkar aldrig komma till något slut.
men nu ska jag avsluta det här snyggt... .wait för it.... wait for it.... here it comes!
i love u all, puss på er! må gud eller vem ni nu tror på ge er de liv ni förtjänar!
jag själv är ateist, jag tror på mig själv och ger mig det liv som jag vill ha liksom :D
men haha ni får sova gott. hemresa till a-town imorgon, rätt så nice. jävligt nice att träffa micke igen må jag säga!
pusss på er!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback