i want you back


ett halvår har paserat utan dig.
det gör så ont i hela kroppen.
jag vill bara skrika och låta mina tårar rinna, men jag håller allt inne.
fan fan fan, varför du?
varför du har jag frågat mig själv varje dag i 6 månader.
6 månader? det känns som om det var igår jag såg dig sist.
bilden är fortfarande lika klar, som då.
varför skulle du försvinna?
den vackraste människan på jorden. du var både vacker
på utsidan som på insidan.
jag skulle kunna skriva en hel bok om det här.
men det jag mest vill säga är att,
jag älskar dig simone, med hela mitt hjärta
och jag hoppas vi ses snart för jag saknar dig så hela kroppen skakar..
puss på dig♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback