hey!

hehe sorry for dåligt uppdaterande... (a)
har ju som sagt ett liv bortanfrån min dator ;)
evelina kom hit i lördags ju och vi var här ett litet tag sen drog vu ut och åkte till hedemora,
norberg och hämta adam sen tillbaks till avesta. då drog jag och eve till american och käka
sen vidare hem till emma och checka läget ;)
sen drog vi upp till skogsbo och träffade mickey och sen fick vi en runda runt hela jävla skogsbo med danielsson, haha.
i söndags sov jag bort hela dagen sen så gjorde vi inte så mycket mer än att kolla på sons of anarchy.
sov 45 minuter sen var det bara upp till skolan. somnade igår halv 4 när jag kom hem från skolan sen vaknade jag halv 6 imorse :)
har precis kommit och nu ska jag ut och möta upp micke sen går vi hit.
ska få han att kolla på sons med mig, haha andra gången jag kollar på allting ;)
men nu måste jag gå och möta honom, vi hörs ikväll!
pusshey!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback