blä

någonting jag stör mig sjukt mycket på är när någon kallar någon annan hora för att den hatar personen eller för att den  tycker att personen ligger med så många och får "horstämpeln".
en hora är någon som utför sexuella handlingar och får betalt på något sätt.
okej, om man kallar personen för slampa. en slampa tar inte betalt.
hora hit, och hora dit. vafan kom på något bättre istället för att säga det första som kommer upp i huvudet.
jag hatar ordet hora. jag skulle kunna slå varenda jävel som kallar någon av mina vänner hora.
been there done that.


KOMMENTARER
sanna

haha , de roliga är ju att my faktiskt aldrig kallat någon hora!

och anonyma kommentarer , tss moget

vi kan kolla upp de på IP adressen , motherfuckers :D



bra skrivet mysan pysan (L)

2011-04-07 15:46:03
URL: http://freakkshow.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback