take me as i am

gomorgon gomiddag gokväll!
jag har vaknat.!
idag får vi se vad dagen har att bjussa på!
mot kvällningen blir det iallafall att kila ut mot ip och kika på fotboll,
ska försöka dra med mig grabbarna på det också, hah! ;)
imorgon SKA jag till skolan för jag har ÄNTLIGEN blivit frisk efter en fruktansvärd vecka med hos & förkylning.
undra hur mycket jag har att ta igen...?
illa!
till helgen blir det nog att åka till daddy dj, det lutar mot det iallafall, men vi får se om det blir några ändringar.

den 19 kommer min älskade syster hem, wohoo! :D

hörs senare!
pusss


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback