den där bögen asså.... :D

nu har det gått några dagar sen jag uppdaterade sist :)

i fredags så drog jag och ida hem till robin på lite fest med trevligt folk.
lördagen blev lite lugnare än fredagen iallafall för min del.
söndagen spenderade jag för den mesta delen med ida i min säng, snacka om död man va eller!

idag va det skola, som vanligt har jag mega damp varje dag, jag och norea var på origentering i dödafallen....
vi hittade inga kontroller så vi.... dampade..... ah nu är det ju meningen att jag skulle lägga in bilderna här, men bögfan loggar ju fan inte in på msn. bögjävel!!!!!! :D
aja nu ska ni få veta en jävligt hemsk sak...

imorgon ska jag egentligen sluta typ 13.00 men........ efter som att jag & 11 stycken till från min klass inte var med på gympan i torsdags så ska vi få origentera imorgon klockan 15.00!!!!!!!!! fatta va onödigt, fan skulle vilja skjuta varenda jävel som kommit på denna sjuka idé att ge mig kvarsittning.....!!!!

Idag har jag ätit en kexchoklad. Den var god. Mycket god. Jummie. nej fan det är ju ansträngande att skriva med stora bokstäver.

nu märker jag att det bara är massa dösnack här, vi hörs mer imorgon alla go'a och gla'a :)

pusss&kram&nyp i stjärten! ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback