simone lille-beth marcus ♥

kom nyss in. ska väl fixa mig för sängen alldeles strax, ska försöka kolla på paranormal activity 2, om jag nu klarar det, lilla fegisen som jag är (a)

jag vill bara släppa ut alla mina tårar och baa låta dom rinna, jag saknar simone så det är helt sjukt, varför just hon? varför?! hon hade ju hela livet framför sig... det sista jag sa till henne var "vi ses på månag!" men nej, det gjorde vi inte :'( hon togs redan ifrån oss på söndagen.. min högsta önskan på min födelsedag är att simone är med mig hela dagen, bara känna att hon är med mig, då är jag glad. jag hoppas verkligen hon är med på onsdag...
jag skulle vilja höra hennes vackra sångröst, den får mig verkligen att rysa.. det är som att en ängel sjunger, det är så vackert! men nu finns bara inspelningar kvar.. jag skulle vilja stå och hålla om henne och aldrig släppa taget, för då vet jag att jag aldrig skulle förlora henne, men det är försent nu :'(
ser ut som att ännu en kväll avslutas med tårar, det rinner nu.... må simone vila i frid, låt hennes röst höras bland änglarna, stäng inte denna vacka kvinna utanför, låt hon få det allra bästa, det förtjänar hon. simone lille-beth marcus, jag älskar dig med hela mitt hjärta, glöm aldrig det. du var min hjälte, dig såg jag upp till. du fick hela världen at lysa, dom var precis som solen, det stålade alltid om dig. vila i frid älskade vän


27/9-91 - 10/10-10


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback