älskade vän

var till älskade simones minnes plats två gånger idag, först med dennis & ida mitt på dagen.
sen mot kvällen kom micke, vincent och kevin hem till mig och frågade om jag ville följa med till minnesplatsen, så jag följde med. träffade massa nära och kära och krama om dom. det är verkligen jättefint på minnesplatsen för dig simone, jag har lämnat en lapp där och tänt ett ljus, jag saknar dig, du kommer alltid leva kvar i mina tankar och i mitt hjärta!♥
jag vill inte förså att det är sant, det är så svart att tro att du inte lever bland oss längre, men du och din mamma får ta hand om varandra nu, hälsa min mormor också och se till att hon lever som en drottning!
du är värd guld simone, jag vet inte vad jag ska ta mig till här nere med tankarna att du inte finns längre....
jag älskar dig simone, nu & foralltid! vi syns snart igen min drottning guldguldguldguldfisk :'))
♥♥



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback