20 saker om mig

- jag älskar att sova länge
- micke är min allra bästa vän
- jag älskar kaffe
- jag har rätt så bra självförtroende
- jag gör oftast precis som jag själv vill
- jag kan inte koncentrara mig utan musik
-
jag har nackspärr och det är inte skönt alls
- jag hatar människor som leker med folks känslor
- jag hatar falska människor
- jag är beroende av min mobil, jag skojar verkligen inte
- jag färgade håret första gången när jag gick i 2an
- jag älskar att fixa mig
- jag tycker om att göra om
- tjag kommer bättre överrens med killar än med tjejer, med tjejer blir det bara drama
- jag vill få bort dööfläsket på min mage
- jag är pratglad
- jag gör allt för att mina vänner ska må bra
- jag är alltid, verkligen alltid glad
- jag har svårt för att bli trött
- ta mig inte på allvar, ta mig på rumpan


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback