wazzzzzzzzup

nu har jag lockat håret och christian har åkt, det blev plötsligt mycket tråkigare..
ingen som kommer in och vill slåss med mig, ingen som vill dunka bra musik med mig, ingen som vill sitta och kolla på mig när jag lockar håret och vara social med mig medans jag gör det, ingen som vill skoja med mig, ingen som vill brotta ner mig i snön... med andra ord så hade jag jääävligt rolig när christian va här och nu är det tråkigt igen hah!
men graaaabben kommer tillbaks på mellandagarna tjooohoo :D

ska snart gå in till köket och äta min kebabrulle och ta ett glas cola till det ska bli så smarrigt!
efter det tänker jag nog mysa ner mig i soffan med mami och lillebror och tjocka sig med godis och kolla på tv.



tjiiiiiing!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback