long day

har inte haft så mycket tid att blogga idag. kom hem runt 4 tiden och fixade käk och åt. sen så började jag städa på rummet, och så har jag lockat håret och blev klar typ för 20 minuter sen.
och som ni vet tar det ju jääävligt lång tid att locka håret. tog drygt 2 timmar nu. jag fattar inte hur jag kan orka med att locka håret mest in till varje dag. men jag hatar mitt hår när det är platt. jag är så fuul så det finns inte hahaha :D

jag funderar på att sova snart, även fast klockan bara är 9, men jag ör faktiskt jättetrött.
ska springa och hämta ett stort glad med citronvatten och isbitar sen ska jag kolla om det går något bra på tv.

vi hörs mer imorgon sweeties :)
sov så gott!




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback