jippjippyeah

tjenare! :D
dagen i skolan gick bra, bara att en av mina lärare ALLTID lyckas förstöra mina dagar. hon särbehandlar mig med alla andra elever i klassen. hon säger att jag alltid förstör och gör så att ingen annan får arbetsro, och det påstår hon att alla andra lärare också tycker som har mig i något änme. MEN jag var in till lärarrummet idag, och så var det inte alls. de är väl någon enstaka gång som jag kan sitta och prata, men jag förstör väl ingens arbetsro för att jag gör det?! ååh fuck you..

drog iallafall ner till q med timothy, mickis, linus, matte & dalin efter skolan, och var i studion.
HAHAHAHH fetttt kunglig låt!

nu har jag äntligen kommit hem, jag huvudvärk så det heter duga. inte kul vill jag lova!
ska väl kolla på någon film och ta det lite lugnt.
hörs kanske sen!
puss!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback