allt möjligt

visste du:
att jag vill ha - robin
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - för mycket ibland
att jag inte gillar - falska människor
att jag avskyr när folk snackar - bullshit
att jag gillar att - pussas med robin
att jag alltid kommer att - vara mig själv och inte förändras för någons skull
att jag är hemligt förälskad i - min dator
att sist jag grät var - på begravningen
att min mobiltelefon är - tråkig
att när jag vaknar på morgonen - skyndar jag mig
att innan jag går och lägger mig - pratar jag med robin hehe
att idag har jag - vart i skolan och åkt massa tåg
att jag just nu tänker på - vad jag hade gjort om jag hade vart hemma
att i kväll ska jag - dampa med pappa coh bror
att i morgon kommer jag - träffa syster och extramamma :D
att jag hoppas - på det bästa

Har du:
Någon som förstår dig? ja, men inte många 
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? hatar är väldigt starkt, men ogillar väldigt mycket
Vem kramade dig senast? pappa
Vem pussade dig senast? robin
Vem ringde dig senast? timothy
Vem ringde du senast? extramamma :)
Vem var hemma hos dig senast? grabbarna i fors
Vem var du hemma hos senast? mormor
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja
 

Jag:
Är singel? mjaa
Svär ofta? för ofta
Sjunger i duschen? ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? haha varje dag
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nej


 

Har du:
piercingar? ja, tungan och så småningsom naveln
Syskon? ja
Jobb? går i skolan
För många vänner? kan aldrig ha för många
Rymt hemifrån? ja
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja & jag är kan man lugnt säga, i världens bästa kille :)
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? ja
Brutit ett ben? nej tror jag inte
Tappat bort mig i min hemstad? ja haha!
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? jajjemen
En hemlighet som ingen annan vet? tror inte det
Sovit en hel dag? ja
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej
Blivit generad inför folk? nej, eller tror inte det
Ätit musslor? ja
Blivit kallad player? nej :)
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:

Längtar du till mest just nu? söndag & träffa min saknade robin!
Ska du göra i helgen? umgås med familj
Har du för kläder på dig? underkläder,linne,leggings,trekvartströja
Gjorde du igår? skolan och var med robin & timothy en liten stund
Ska du göra i sommar? vara med vänner och ssschteeka
Åt du senast? mat som pappa gjorde
Har du för mobil? cpmobil
Vad köpte du senast? cigaretter
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrika och börja grina hah

Vem/vilka:

Slog du senast? robin, fast löst :D
Fick du sms från senast? hannes
Pratade du med? timothy
Skulle du kunna göra allt för? mina vänner
Kan du lita på mest? robin och timothy
Vet mest om dig? timothy, alexz, mickis, malin och massa
Sov du tillsammans med senast? timothy och robin, fast sov inte så mycket :D
 

Allmänt:
Har du pussat en groda? nej
Kan du hjula? nej
Biter du på naglarna? nej
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa som bara fan och ta med några på en utomlandsresa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? aldrig i hela mtt liv
Har du sjungit inför publik? nej
Följer du mode? nej
Är du hungrig? nej
Är du blyg? ibland



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback