we´re not gonna take it

hemma från skolan nu, blev att göra praktist prov på hemkunskapen idag.
blev indisk kyckligt med ris och grönsaker :)
smakade sådär, men hoppas jag får g iallafall!

imorgon är det fotboll på a-vallen, men jag har valt att stanna kvar i skolan för att jag ska ara duktig och göra rester och prov och pluggapluggaplugga!
sen efter skolan så åker jag till älskling, sen på kvällen blir det sopis med lite folk :)
och på torsdag så blir det grillnig med älskling, persson, lalle, simone, jonna och säkert fler.
mega trevligt ska jag ha!
mamma och lillebror åker till oscarshamn över helgen också, jag och storebror stannar hemma, så får det bli och så får det vara.;)



ibland måste man bjuda lite på sig själv tycker jag, men jag gör d et hela tiden! :D
ha så kul, för det ska jag ha genom att lyssna på töntmusik och städa rummet så min mamma slänger lite kärlek på mig när hon kommer hem! :D

pussspåstjärten på er alla!:*


KOMMENTARER
...

...

2010-05-11 18:06:11
svar ... :

???

2010-05-11 22:31:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback