sandra<3

har inte bliit någon bloggning på hela veckan, i måndags & tisdag sov jag och älskling och igår hade jag träning med toppentjejerna, vi spelade en 15 minutersmatch mot "damerna" och vi vann ;)
idag blev det stan med alexzbv och chill i karlbergsparken med massa coolt folk, sen tog jag busssen hem.
nu har jag städat mitt rum och sitter och lyssnar på ozzy osbourne :)

imorgon blir  det karnevalen med älskling och bv, hallelujah! :D
feting nice!
och om jag och min lovely klass vinner blåsagrönt bajset får vi åka till grönan säkerligen på måndag redan ;)


finns i alla lägen för dig sandra jansson.
oavsett vilken tid på dygnet det är, kommer alltid vara där för dig, ställa upp för dig och stötta dig.
jag älskar dig stumpan! :(<3<3<3


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback