monkey business

suverän kväll igår måste jag säga!
jag hade iallafall askul med bästavän!
fjortisfylla för en, låg och spydde som en gris och skämde ut sig. PINSAMT!
bråk från det hållet också, men det fick hon lösa själv för det var hon själv som hade ställt till det för sig...
men iallafall, det var skitkul och så, tack för kvällen nui som var här :D

nu har älskling åkt iväg och panta burkar med sin mamma, så jag sitter hemma hos honom med hans pappa ;)
hahaha.
senare blir det pizza!:D
nu har jag inget att skriva mer, och inga bilder blev tagna tyvärr heller :(
men vi hörs!
kisses!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback