"?"

hemkommen från skolan och arbetet här hemma ;)
nu kanske ni undrar "vadå arbetet här hemma?"
så här är det, min låtsaspappa är i oskarshamn och jobbar på veckorna,
och min mamma jobbar till 5-6 på dagarna, så när jag kommer hem så lagar jag mat och passar min lillebror,
hjälper med läxor om han vill och så :)
det e mitt lilla work liksom ;)

menmen, bortsätt från det...oscar är här (som vanligt) och han sitter och spelar james bond med min lillebror, gulligt va?!
och jag gör inte så mycket mer än att kolla runt på bloggar och facebook.
nu ska jag hämta oscar ås vi kan kolla på film och tjocka oss med ahlgrens!
kisses!



KOMMENTARER
ANGELICA

Rösta på min tävling veckans snygging!

Vem tycker du ska vinna? rösta på din favorit!



fortsätt läsa min blogg tills tävlingen är avslutat för jag kommer slänga ut lite då och då vem som leder osv :D

2010-03-19 15:46:52
URL: http://angeliicass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback