bästavän ♥




ida wiktorsson,
du är verkligen min bästa vän.
alla minnen vi har tillsammans är helt obeskrivliga.
det blev lite sabbat i vår vänskap förut med fuck that,
 skrattar åt det idag.
är så jävla glad att vi har hittat varandra igen. utan dig skulle jag aldrig klara av att stå upp.
allt vi vart med om tillsammans & allt vi ska göra nu på sommarn :)
kommer ihåg i 6an, då vi båda precis hade haft gympa, och vi hade hoppat längdhopp.
 alla sa att du hoppade jättelångt,
jag frågade dig hur långt du hade hoppat och vi hade hoppat lika långt nästan.
sen började vi va jätte ofta. jag litar på dig precis lika mycket idag som då.
du ör den enda jag kan prata om allt med om.
 du föstår alltid och vill alltid ens bästa.
då som nu,
hoppar du, så hoppar jag, dör du så dör jag.
jag gör allt flr att du ska må bra bebis. 
hatar att se dina kinder fulla med tårar, hatar att se dig bli sviken & sårad.
jag kommer alltid finnas vid din sida, oavsett vad.
oavsett om jag hatar dig, så älskar jag dig innerst inne.
du har verkligen den finaste insidan någon kan ha, det är alltid dina kompisar som kommer före dig själv,
du bryr dig upp till 10000%.
du är den bästa i mitt liv. klara mig aldrig utan dig. lämna mig aldrig igen!

jag älskar dig så himla mycket, bästavän♥

 



KOMMENTARER
ida

jag älskar dig mest av allt & alla gumman!

alltid du & jag. sitter fan & gråter som en jävel :'')

du är den bästa som finns & du är den allta bästa i mitt liv hjärtat.

alltid my & ida.

du är min allra bästavän gumman, lämna mig aldrig.



<333333333333333333

2010-06-21 18:22:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback