idawiktorsson<3

nu har jag kommit hem till mamma igen.
har varit jätteunderbara dagar med bästavän.
vi har vart i saltskog hos maja och vart med mike och nathalie.
sen har vi shoppat och dampat. osm vanligt skulle man kunna säga :)

imorgon åker vi in till stan, sen drar vi upp till min morbror och käkar och så,
sen kanske vi kilar ner på stan igen och kollar om det är något roligt,
sen drar vi hem till mig och slaggar om vi inte slaggar hos morbror :)

på lördag sover jag hos henne och då blir det massa mys :D

pussspågäddhänget ;*

bilder från helgen kommer sen


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback