aaachmet hälsar

kom hem för drygt en halvtimme sen.
jag och ida ar lite busiga och åkte in till stan sådär (a)
vi satt vid kingen med vickström och poppe sen bar det av till sopis.
sen kom gud och hämta oss och skjutsa hem oss.
tack gud!

nu ska jag snart sova.
eller va? nej jag ska göra någonting.
 jag är inte trött, men hungrig är jag, men vill inte gå och äta för då vaknar mamma.
så då kollar jag på en film?
ja något sånt iallafall.

jag saknar mig pappa, syster och extramamma.
fyfabian! kyss määh i achlet!



KOMMENTARER
Mikkelsonja

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-08-30 08:37:45
URL: http://mikkelsonja.blogyears.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback