some feelings

jag har inte gjort ett piss idag. låg i sängen tills klockan 5, då det var mat, gick och la mig i sängen igen, städade lite, lockade håret, och nu ligger jag här i sängen igen.
jag tror det blir skola för mig imorgon, de beror på hur jag mår imorgon bitti.
hostan och huvudvärken dödar mig. när jag hostar ås skakar hela mitt huvud och så får jag ont i huvudet igen precis när det börjat lugnat ner sig.

mina känslor är hit och dit, ena sekunden mår jag toppen, sen den andra så är det som om att jag bara skulle vilja börja gråta. men jag finner ingenting att gråta över. är det någonting som fattas? är jag inte lycklig fast jag har världens bästa familj och vänner?
vafan är fel på mig, jag är så himla trött på mig själv ibland så jag bara skulle vilja.... nej jag vet fan inte vad för jag är inte självmordsbenägen.


nu, mer o.c sen ska jag försöka sova och snurra ur alla mina tankar för en sekund eller två.
godnatt! :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback