säg precis vad ni vill....

en vän som stod mig väldigt nära, hon var min bästa vän.
vi har knappt någon kontakt idag. på mig när jag pratar om det låter det som att det är jävligt skönt, att jag slipper ha någon att ge allt för, att backa upp för.
jag saknar det faktiskt... hon fick mig att göra dom galnaste sakerna.
jag saknar att backa upp för henne och ge allt. hon var min lillasyster, min aldra halva, min bästa vän.
hon visste allt om mig, och kunde läsa mig utan handboken.
det var hon och jag mot världen.
jag står för dom sakerna jag har sagt, jag ville aldrig bli vän med dig igen, jag tyckte att du bara ställt till allt för mig, men jag tar tillbaks det. det ser ut som att du har förändrats, och det har jag också.
vi kanske ska försöka på nytt? börja om från början?
jag älskar dig innerst inne, det vet du lika mycket som jag.
förlåt för allt ida wiktorsson



KOMMENTARER
ida

jag älskar dig my polvi!

det vet du. <3<3

2010-12-19 20:18:16
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/
ida

jag älskar dig my polvi.

det vet du! <3

2010-12-19 20:20:12
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/
biffen

jag äslkar dig my polvi.jag älskar dig ida wiktorsson.

det vet ni<2

2010-12-20 01:05:17
Pappa

Va glaaad jag blir. Livet är inte lika kul utan vänner!!! Ta hand om varandra :D <3. Pappa

2010-12-20 07:44:35
sanna

jag visste att de skulle hända nån gång ;)

2010-12-21 17:31:36
URL: http://lillsannis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback