party party party BAAAABY

äntligen hemma!
kom hem för drygt 10 minuter sen.

julfesten var kunglig! trodde att den skulle suga, men jag kan också ha fel!
fyyfan vilket röj och fyyyfan va lyckad den blev!
asså faan, jag är super glad och super trött... hahahahah! :D

nu ska jag iallafall försöka sova sen upp imorgon och slutar redan kvart i 12!
då bär det av hem till nathalie för myskväll med tjejerna, soft som bara faan!
sen jobb på lördag, men de får jag leva med, flyttar om drygt 2 och en halv vecka, KUUUNG!! :D

bilder från julfesten ska jag kirra fram åt er, micke fick dom snyggaste bilderna tror jag ;)
så han ska jag snacka med så jag kan få några av dom så ni har något att kolla på! :)

godnatt! :**********



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback