it's gonna' be a lonly night

jag kanske överreagerar, eller kanske inte? tänk om det precis är som jag tror?
jag orkar inte vara sur och på dåligt humör hela tiden, när ska det väda? när ska du vända dig tillbaks till mig igen?

jag saknar dig hur mycket som helst ju...

ligger i sängen, försöker bli trött men det går inte bra. det är så många tankar som kretsar runt om i mitt huvud nu, precis som vanligt. kam man må dåligt när man trappar ner på cigaretter? jag lovar er, jag har aldrig, aldrig i hela mitt liv varit i en sån här deprimerad-period förut, det är ovanligt för mig. jag vet inte ens vad jag håller på med nu för tiden. åker till skolan, kommer hem, lyssnar på deppig musik och gråter. och jag vet inte ens vad jag gråter för! jag blir så galen på mig själv. ni kanske ser mig som en otroligt glad tjej... men det var förut, inte längre. jag känner inge igen mig själv längre. det är som att jag kliver in i en helt annan värld på kvällarna, där allt är svart och dystert. det är som om att det inte finns något enda ljus i det hela. vad vet jag? inte ett piss.
jag vet att imorgon så kommer jagh vara glad igen, och sen kommer det gå ner ännu en gång. jag mår inte dåligt av att vara hemme, det jag mest mår dåligt av är att vara själv, det enda ljuset jag har i mina dagar, är mina vänner. hade jag inte haft dom så hade det vart mörkt på dagarna också...

nu tänker jag inte trötta ut er med mina deprimerande tankar och känslor, utan nu tänker jag sova. godnatt!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback