hallelujah

kom in på mitt rum och där spelades en låt från simones playlist...
nu blev jag deprimerad..
gid vad jag saknar simone, de är helt obeskrivligt!
solstrålen i det mörka, själva ljuset i mörket...
flickan som alltid fick en på bra humör.
det har snart gått två månader sen hon lämnade oss...
tiden går så himla fort!
det känns som om att det var igår...
varför skulle gud ta simone ifrån oss?
hon hade hela livet framför sig, hon var ju så ung!
hon hade ju precis tagit studenten...
hon var så stark även fast hennes mamma hade gått bort sen 1 år tillbaks.
hon visade alltid sin starkaste sida även fast hon inte behövde..
tänk om man bara kunde gå tillbaks i tiden och gjort så det aldrig hade hänt.
då hade hon vart här med oss nu, istället för att vaka över oss från himlen...

du är fortfarande min hjälte, du såg alltid livet från den ljusa sidan.
vila i frid gumman, tänker på dig dag och natt
love u



Lisa – Hallelujah - Acoustic Version



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback