gonna find my own way

sitter och väntar på att alexzandra och eric ska komma och plocka upp mig, sen ska vi väl rulla mot McDonalds!
efter vi ätit vet jag inte vad vi ska göra, vi kanske åker runt kung och fosterland lite grann hah ;)

jag är supersjuk men jag gör det bästa av situationen, när jag får tråkigt glömmer jag en stund att jag är sjuk och hittar på saker, men när jag inte orkar så ligger jag i sängen dag ut och dag in och kollar på massa filmer.
de e jävligt skönt vill jag lova. man blir sörvad ;D
man ska ju inte klaga, jag kunde ju vart död!

nej nu ska jag bränna ut en skiva men superhärlig musik så man blir på bra humör i bilen sen!
pusshej!


bild på mig från 2007


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback