det gör inte ont .'

nu har jag lockat håret klart :)
jag ska snart hoppa ner i sängen och kolla på lite o.c .
ni kommer få höra varje dag att jag kollar på o.c för att du har jag laddat ner alla 4 säsongerna och jag är bara på mittan av andra :D

imorgon ska jag till skolan, dom har hunnit med att göra så många prov känns den som?! betygen sätts på tordag, och jag har imorgon på mig att göra dom proven dom gjorde igår och idag! ååh vad jag började känna mig stressad där..... fuck a duck! bråttom bråttom bråttom!!!!

måste hoppa ner i sängen nu så jag ör pigg imorgon bitti, sov så gott gullisar så hörs vi imorgon!
puss godnatt!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback