dag 6, min dag

jag vaknade som sagt vid halv 7, gick upp och klädde på mig, sminkade mig, gick på toa, bborstade tänderna.
efter det gick jag ut till bussen, satt på den och snackade med johan, klev av och stod utanför kopparportarna och väntade på wictoria. gick på alla lektioner, slutade vid 3 och hoppade in i stålhans bil med stålhand 1 & 2, evelina och wictoria. åkte ner på stan och gick runt och hade det trevligt. åt på city burger med alla dom och timothy.
gick runt på stan ännu mer och provade lite kläder och sen gick upp på star hotell och skulle lyssna på wictorias kör men då tog jag och evelina bussen till skogsbo, åt lite på roma och träffade skogis och herr nilsson. åkte hem till matte en liten stund sen till rosa kiosken och väntade på bussen som kom 10 minuter försent.
satt på bussen i 25 minuter, gick av och gick hem, kokade kaffe och tog lite ost.
och nu sitter jag här, skriver vad jag har gjort under hela min dag. skitkul att läsa, och så var det inte de....
nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen hoppa in i duschen, efter det ska jag locka håret om jag orkar, om jag inte gör det ska jag kolla på någon bra film och försöka sova.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback