dag 3, mina föräldrar

mina föräldrar ska vi prata om då.

vi börjar med min mamma
hon är den här störda mamman som blir som dom hon umgås med mest. mig och min bror då alltså.
hon gillar att retas och skojbråka, boxas lite och så haha.
hon har världens kortaste stubin vill jag lova. hon är ingen att leka med! typ som "lek inte med elden".
men hon ger så mycket av sig själv, alla andra går före henne, även fast hon mår som hon mår.
jag önskar att jag hade massvis med pengar så jag kunde skicka iväg min mamma på ett lyxigt hotell med spa så hon fick ta det lugnt och vara i sin egna värld istället för att tänka på oss hela tiden.
jag älskar min mamma med hela mitt hjärta, även fast jag inte visar det varje dag. men min mamma är verkligen bäst.




nu min pappa då
ja min pappa han är ju som han är.... precis som ett litet barn som föds på nytt för varje gång jag träffar honom!
haha, jag har nog den sjukaste pappa med sjukaste humorn.
han gillar inte att skälla på oss eller sätta regler för oss, han vet att vi vet att vissa saker vi gör är fel och han ska inte ens behöva säga åt oss.
han är den mest överbeskyddande pappa också, men det är ingenting jag klagar på, det är något jag uppskattar!
jag vet att jag alltid kan ringa pappa om det är något som är fel. bara hans ord stödjer.
jag vet att du läser det här pappa, bara så du vet så är du den bästa pappa man kan ha, även fast vi inte träffas så mycket. jag älskar dig farsan baloo



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback