dag 13, den här veckan

den här veckan har jag ingenting planerat. tror jag.
idag var jag hemma, fortfarande sjuk. hahha när jag satt i soffan och kollade på o.c så plingade det på dörren. ja hade bara t-shirt och trosor på mig så jag sket i att öppna. det tar 2 minuter, så låser vaktmästaren på dörren tillsammans med två killar i 20-25 års åldern. hahahah där i soffan satt jag som ett fån och slängde på mig ett täcke fort som fan. snacka om pinsamt!
imorgon stannar jag hemma om jag fortfarande har hosta, eller så åker jag till skolan.
på torsag blir det julfest för högstadiet, kommer väl bli kul förhoppningsvis!
fredag, äntligen helg, jag har ingen aning om vad som händer, det får vi helt enkelt se!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback