dag 11, mina syskon

vi börjar från yngsta till äldst.

yngst har vi lilla marus som är 8 år.
kan vara världens drygaste unge, till världens gulligaste.
han ställer upp för mig när jag behöver pengar, det är bra! :D
jag älskar honom på alla sätt och vis, det spelar ingen roll om han är världens drygaste,
jag älskar honom iallafall!





nu storebror då, mattias. han är 17 år, snarty 18 tjooho!
han kan vara väldigt dryg ibland, men ääh skit samma,det är det han är till för.
han ställer upp för mig dag ut och dag in, jag vet att han alltid backar upp för mig, det har han gjort sen jag var liten när jag blandade mig in i massa skit. då fanns han alltid där för mig och skyddade mig. det gör han än idag, han backar upp mig till 1000. jag är väldigt tacksam att jag har mattias till bror, utan han så vet jag inte vad jag skulle göra. jag älskar dig storebror




sist men inte minst. världens bästa syster, danniélla. hon är 21 år.
jag ser upp till henne, hon är den absolut bästa som finns.
hon hade jag absolut aldrig klarat mig utan. hon är mitt ljus i mörkret och jag vet alltid vart jag har henne när jag behöver henne. jag älskar dig världens bästa och finaste storasyster som finns




KOMMENTARER
dannis

aWWWWWWWW<3 ÄLSKAR DIG

2010-12-22 21:55:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback