dag 1, om mig

Namn: Ewa My Isabelle Polvi
Stjärntecken: skorpion
Ålder: 15
Längd: 165 cm
Vikt: 50
Tatuering: ingen hittills
Piercing: öronen och tungan
Familj: mamma, pappa, lillebror, storebror, storasyster, 3 katter, 1 hund
Skola: domarhagsskolan

ja vart fan ska man börja? jag bor i avesta men jag är inte här ifrån. flyttade hit från södertälje för cirka 3,5 år sedan.
jag trivs faktisk bättre här än vad jag gjorde där.


jag är nog den där spralliga tjejen som tycker om att synas, men vill gärna gömma mig om det blir för mycket.
jag är ganska blyg när det gäller små saker, men när det är större saker så är jag mer framåt.
jag är ganska osäker på mig själv. ibland kan jag känna att jag inte räcker till eller är inte riktigt bra nog för att duga. och iblnad känner jag att jag är bäst, jag klarar allt bara jag vill!
och det gör jag faktiskt, med all vilja så kan jag klara vad som helst, iallafall det jag vill klara.
jag älskar att få ställa upp, det får mig att känna att jag behövs till någonting. jag älskar att få göra mina vänner glada, inte se dom helt förkrossade.


på fritiden gör jag för det mesta ingenting. jag gick på fotboll men jag blev för lat helt enkelt och sket i att gå på träningarna sen så slutade jag helt enkelt.
asså det enda jag gör på fritiden är nog att vara med kompisar och inte mycket mer.

jag är inte någon skötsam liten tjej ska ni veta.
skolan är helt fuckad, jag vet att jag inte kommer klara någonting där så jag orkar nästan inte ens kämpa längre, men jag ska försöka!


jag är nog inte någon så värst intressant människa, jag är bara tråkig känner jag.
men här har ni en liten bild av mig iallafall, hoppas det duger! ;d



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback