naaat

kom nyss in från en kväll att ha varit med basseman, forresporre, och basselasse :)
damp på HÖÖÖÖG nivå har vi haft haha ;)

jag som ville åka till rättvik på fredag men självklart fick jag inte det :(
skulle dit och kolla snygga bilar och träfffa j.m men nejnej, SJÄLVKLART fick man INTE  det.
morsan säger "neeej du är bara fjorton år! du kan bli våldtagen av massa kåta snubbar! aldrig i hela helvete!fyfan nej!" hahahah jaaaa nej det fick man alltså inte :(
kanske åker vem till min fru då istället om hon nu har tid med mig då (a)

musik dunkas och jag har ingentiiiing att göra :D

nu ska jag kika runt lite på ansiktsboken.

kyss&smek vilken härlig lek!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback