mårrmårr

ganska bra dag idag! :)
först skolan och träffa alla, 9a puss på er! sen blev det stan med ida och biffen. vi gjorde inte så mycket, bara umgicks :)

sen åkte jag hem, laga mat med mamsen, blev lite äggshoffs, bacon och sallad'ala'mys. sen packa jag väskan och åkte till mormor. drog ut med cykeln ch cykla med hannes, träffa tim vid ok, sen drog vi ner på stan och kolla om det var något kul där, men svar nej :) drog upp till skogsbo igen, träffa matte en snabbis, sen cykla jag hem till mormor igen. nu sitter jag här, med tven på :)

imorgon blir det skola, sen stan med ida förmodligen, kanske träffas biffen och kanske rööbiiin om han nu inte sover idag igen, haha! :D

det om det, vi hörs säkerligen imorgon gullepluttar!

pussen!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback