gloria

imorgon ska jag ner på stan, ida ska få manikyr sen ska vi vara med lite folk, det är iallafall mina planer, HAHHAH

pappa ringde och väckte mig runt halv 1 och fråga om jag ville med till finland på måndag och ta med mig ida. klart jag vill de för då har jag och min fru varit "utomlands" tillsammans hihihi :D
fett me nice bruuuuschan! :D

det regnar ute och det är inte kul, när det har slutat och solen kikar fram lite ska jag nog kila ut seddu,vara med mina små gangsters och så ;)

menmen de om de, vi hörs lite senare!

kyss&smek vilken härlig lek!


KOMMENTARER
sigrid :)

vill du vara med o tävla om att bli veckans blogg? Änmäl dej på min blogg nu! :D

2010-08-05 18:49:03
URL: http://sigridsundqvists.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback