a whole new world

ida tjatar jämt på mig om bloggen,
"my du måste blogga oftare!" "my!du har inte uppdaterat din blogg!" "my kan du uppdatera din blogg????!!!!"
hhahaha hon är så söt! :D

runt 5 var jag hemma här hos MIG, har varit med världens bästa i typ.....ah hela sommarlovet rent ut sagt :)
jag har bara segat enda sen jag kom hem, inte mkt mer än seeeeg.

imorgon får vi ser vad lilla jag hittar på. c*******************p ska hem till ida imorgon så hon ska jag inte vara med, kanske mina dude's från fors vill göra mig sällskap :')


i misssss you j.m!  ♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback