pink ladies

har vart hos pappa i helgen med ida.
i fredags när vi kom så åkte vi hem till rosié och masts och käka, kom hem då runt 4 på natten.
i lördags så var på på centralen med miriam, mike, linus och massa folk.
sen idag vaka vi vid 12 tiden, sen så hände det inte så mycket mer.


nästa gång jag åker till pappa åker nog ida och ewe med.
då ska jag köpa en skit fräääsig jacka!:D
hiih
imorgon åker jag nog hem till oscar,
sen i helgen så ska jag hem dit och käka, hhihihi!(a)
ja, nu ska jag lyssna på lite musik & sen blir det en varm och mysig dusch!

puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback