älsklingsmickis&bebiiis

jag har vart i skolan, fått gått ut från so lektonen två gånger
för jag skratta så mycket, men ett gått skratt förlänger livet!
och vi har gått vilse på orgenteringen idag också, först på låtsas sen på riktigt.
jag och mickis har vart på pickabo och köpt 1,5 kg godis som vi tjockar oss med.
jag färgar håret på mickis också medans jag skriver detta. fränt va? Om det är.
jag har inget intressant att skriva förutom att.....
imorgon ska jag och älsklingsmickis sova hos bebis, värsta fränt!
jag älskar er mina tjejer!(L)





puss&nypistjärten!:*


KOMMENTARER
Anonym

swwwet blogg (:

följa varandra me bloglovin ? puss / e

2009-09-19 20:30:12
URL: http://baraeemmys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback