åh polly vad gott

shullulu;*                                                                                     
igår så efter skolan blev det oscar och ewe nere på stan sen
så hängde oscar med mig hem.
han måde inte så bra kan man säga, behöver itne ta upp alla
ditaljer ;)
och idag så var jag sjuk, så efter han kom tillbaks från falun så kom han hit.
han kom hit med polly & pepsi.
och jag är helt kåt på polly & pepsi kan man ju säga!
man kan säga att jag har världens bästa pojkvän helt klart!
imorgon så blir det bowling med klassen tydligen, läste det på linnis blogg. :)
men klckan är snart 12 och jag ska upp klockan 6?!:o
nu måste jag verkligen få lite sömn i mig satt jag inte är världens flummigaste imorgon.

puss&nypistjärten!:*



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback